חדשות ומבצעים
סמייל פון תקשורת

שעות פתיחה:

א'-ה'
: 10:00-20:00

ו' וערבי חג: 09:30-15:00

077-3365506 / 03-5222328

רחוב דיזנגוף 123 ת"א
בין רח' פרישמן לרח' גורדון

כל סוגי הטלפונים הסלולארים

מגוון רחב של אביזרים

מעבדת תיקונים מקצועית

כרטיסי חיוג וכרטיסי SIM

שירות ואמינות ללא תחרות!

האביזרים של ATS בלעדי בסמייל פון
אביזרי הסלולאר של חב' ATS נחשבים לאביזרים האיכותיים ביותר בעולם ומאושרי חב' "אפל".

www.ats-better.com

סקרים
היכן הייתם רוכשים טלפון סלולארי ?
חנות סלולאר פרטית
חברת סלולאר
חו"ל
כתבות אחרונות
חנות האפליקציות של בלקברי זמינה גם בישראל חנות האפליקציות של בלקברי זמינה גם בישראל
בא לכם שאורנג', סלקום, פלאפון ומירס ישלמו לכם על המכשיר החדש שקניתם  אצלנו ??? כנסו מהר !!! בא לכם שאורנג', סלקום, פלאפון ומירס ישלמו לכם על המכשיר החדש שקניתם אצלנו ??? כנסו מהר !!!
חברות הסלולאר החדשות: מירס ו- 018 אקספון חברות הסלולאר החדשות: מירס ו- 018 אקספון
הטלפון הסלולארי חוגג 38 שנים... הטלפון הסלולארי חוגג 38 שנים...

הערכות: כ- 250 אלף טלפונים סלולארים נמכרים בישראל מדי שנה שלא דרך מפעילות הסלולאר...

המגמה של רכישת טלפונים לא דרך מפעילות הסלולאר מתרחשת בכל העולם ועכשיו מתחילה גם בישראל.
כ- 30%-40% מהמכשירים באירופה נמכרים בשוק הפרטי, שם רוכשים סלולאר כמו שקונים מצלמה דיגיטלית או כל גאדג'ט אחר"

בישראל פועלות עשרות חנויות פרטיות בתחום הסלולאר שבהם מלאי רחב ומגוון של עשרות מכשירים שמיובאים באופן חוקי ועצמאי בעוד שהחברות הגדולות מוכרות מכשירים שמיובאים על ידי היבואן הרשמי או על ידי יבואן מקביל.

ללא ספק הצמיחה במכירות המכשירים בשוק הפרטי היא מהפכה כיוון שהשוק הפרטי נותן מענה ללקוחות שמאסו בהתחייבויות הארוכות לחברות הסלולר, בחוזים הכובלים, באותיות הקטנות ובחוסר היכולת להבין את החשבונית. בעוד החנויות הפרטיות יכולות להציע מחירים תחרותיים מאוד ולעיתים מחירים זולים בעשרות אחוזים ממול החברות הגדולות.

 

 

למה זה כדאי לצרכנים:

מבחינה צרכנית יש כמה יתרונות לרכישת מכשירים בשוק הפרטי ובראשם העובדה שרכישתם אינה כרוכה בהתחייבות ארוכת טווח. יתרונות נוספים הם שמכשיר מהשוק הפרטי פתוח לכל כרטיס SIM, וכך קל יותר ללקוח לעבור בין החברות. כמו כן, ניתן להשתמש במכשירים אלה בכרטיס SIM בינלאומי, שמשווק על ידי כמה חברות בישראל, ולהנות ממחירים נמוכים יותר כשנוסעים לחו"ל. לקוח שרוכש מכשיר בשוק הפרטי יכול לבחור מכשיר שמתאים לצרכיו, ובלי שיצטרך לרכוש חבילת גלישה באינטרנט סלולארי, כפי שהיה מחויב ברכישה דרך חברות הסלולאר.

משרד התקשורת ניסה בעבר לקדם רפורמה של הפרדת הזיקה בין רכישת המכשיר לבין מסלול התחייבות לחברת הסלולר. המשרד ביקש לבטל את המודל של חיוב-זיכוי ברכישת מכשיר דרך חברות הסלולר כדי להחליש את כוחן בשיווק מכשירים ולפתוח את השוק לתחרות. ואולם, מסיבות של מורכבות משפטית ועומס עבודה, דחה המשרד את הטיפול ברפורמה ונראה שהיא לא תצא לפועל, לפחות לא בקדנציה הנוכחית.



יש שוק גם למכשירי נוקיה ב-200 שקל...


מחקרים בעולם הסלולארי מראים שאנשים רבים מעדיפים מכשירים פשוטים, כאלה שמספקים שיחות ו-
SMS בלבד. עובדה זו משרתת יפה את יבואני ומוכרי הסלולר בשוק הפרטי - בעוד שחברות הסלולר מציעות מכשירים מתקדמים אך יקרים, חנויות השוק הפרטי מציעות חלופה זולה ופשוטה. לדומא מכשיר נוקיה חדש מדגם 1208 נמכר ב- 250 ש"ח בלבד !! המכשיר רחוק מלהיות דור שלישי וגם אין בו מצלמה, אבל הוא בהחלט מספיק לשיחות, הסלולה בסדר ויש גם ספיקר, פונקציה חביבה על ישראלים.
 
כנראה שיש ביקוש למוצרים פשוטים כאלה, כי בתקופה של חודשיים נמכרו 3,730 מכשירים כאלה והוא שיאן המכירות לשנת 2010. עוד ברשימת רבי המכר - מוטורולה w180 עם 1,500 יחידות, נוקיה 2760 עם 900 יחידות וסוני אריקסון k530 עם 500 יחידות.

לסיכום, קפצו לחנות הסלולארית הקרובה לביתכם וגלו שיש חיים אחרי המונופול...





חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י יאללה   חנות וירטואלית  
רכישה מאתר זה הינה מאובטחת ב SSL 256BIT