חדשות ומבצעים
סמייל פון תקשורת

שעות פתיחה:

א'-ה'
: 10:00-20:00

ו' וערבי חג: 09:30-15:00

077-3365506 / 03-5222328

רחוב דיזנגוף 123 ת"א
בין רח' פרישמן לרח' גורדון

כל סוגי הטלפונים הסלולארים

מגוון רחב של אביזרים

מעבדת תיקונים מקצועית

כרטיסי חיוג וכרטיסי SIM

שירות ואמינות ללא תחרות!

האביזרים של ATS בלעדי בסמייל פון
אביזרי הסלולאר של חב' ATS נחשבים לאביזרים האיכותיים ביותר בעולם ומאושרי חב' "אפל".

www.ats-better.com

סקרים
היכן הייתם רוכשים טלפון סלולארי ?
חנות סלולאר פרטית
חברת סלולאר
חו"ל
כתבות אחרונות
חנות האפליקציות של בלקברי זמינה גם בישראל חנות האפליקציות של בלקברי זמינה גם בישראל
בא לכם שאורנג', סלקום, פלאפון ומירס ישלמו לכם על המכשיר החדש שקניתם  אצלנו ??? כנסו מהר !!! בא לכם שאורנג', סלקום, פלאפון ומירס ישלמו לכם על המכשיר החדש שקניתם אצלנו ??? כנסו מהר !!!
חברות הסלולאר החדשות: מירס ו- 018 אקספון חברות הסלולאר החדשות: מירס ו- 018 אקספון
הטלפון הסלולארי חוגג 38 שנים... הטלפון הסלולארי חוגג 38 שנים...

איפה כדאי לקנות טלפון סלולארי...

ממי קניתם את מכשיר הסלולר שלכם ? ברוב המקרים רכשתם אותו מחברת הסלולאר שבה אתם מנויים כשהצטרפתם לחברה, כששדרגתם את המכשיר או כשנעניתם להצעה לעבור לחברה אחרת. ברוב המקרים מוכרים לנו את המכשיר 
ב-36 תשלומים ונותנים לנו זיכוי על חלק מהסכום בתנאי שנדבר הרבה בטלפון.
 
אבל חברת הסלולר היא לא המקום היחיד לקנות בו מכשיר סלולר - ובטח לא המקום הזול ביותר.


מסתבר כי חנויות הסלולאר העצמאיות הפזורות ברחבי הארץ מציעות מיגון רחב של מכשירים מחיר נמוך יותר מזה שדורשות חברות הסלולר על אותם מכשירים בדיוק. ניקח לדוגמה מכשיר פופולארי מאוד, בלקברי 9700. מכשיר כזה עולה באורנג' 4104 ₪  ובסלקום 3204 ₪. זהו המחיר הרשמי במזומן - ללא תשלומים וללא זיכוי בזמן אוויר. לעומת זאת סמייל פון – Phone Smile חנות סלולארית שאינה מזוהה עם חברת סלולאר כלשהי, מחירו של מכשיר כזה הוא 2100 ₪  - 45% פחות מאורנג' ו- 30% פחות מסלקום וההשוואות כמובן רבות וזולות עוד יותר בחנויות הסלולאר הפרטיות.

 

 

מכשירים מחודשים נמכרים כחדשים

 

בהשוואת המחירים הזאת צריך לקחת בחשבון כמה דברים: חברות הסלולר מעניקות פריסה רחבה לתשלומים וזיכוי על זמן אוויר. בחנויות הפרטיות לא תמיד תקבלו פריסה לתשלומים, ואם אתם באים עם מכשיר שרכשתם בחנות לחברת הסלולר - לא בטוח שתקבלו זיכויים על שימוש במכשיר כחלק מחבילת התשלום שלכם. חוץ מזה, תנאי האחריות שתקבלו בחנויות אינם אחידים.

 

הסיבה לכך שהחנויות הפרטיות יכולות להציע מחירים אטרקטיביים יותר על מכשירי הסלולר. ההסבר נעוץ בחלקו בשיטת ההתקשרות של חברת הסלולר עם יצרני המכשירים והיבואנים. כשחברת הסלולר רוצה לקבל בלעדיות על מכשיר - כלומר שהמכשיר יימכר רק אצלה ולא בחברות הסלולר האחרות - היא משלמת מחיר על כך. בתקופת בלעדיות המכשיר יימכר לחברת הסלולר בעלות גבוהה יחסית.

 

במהלך התקופה תרכוש חברת הסלולר כמות של מכשירים, ולא בטוח שתצליח למכור את כולם עד תום תקופת הבלעדיות. שיטה זו יכולה ליצור מצבים שבהם גם בתום תקופת הבלעדיות חברת הסלולר מבקשת מחיר גבוה עבור מכשירים שרכשה בעלות גבוהה.

 

לאחר תום תקופת הבלעדיות, החנויות הפרטיות יכולות לרכוש מהיבואן את אותם המכשירים במחיר נמוך יותר - וכך גם למכור אותם במחיר טוב יותר מזה שדורשות חברות הסלולר.

 

 

עלויות הייצור קטנות

 

כמו כן יש לקחת בחשבון שעלויות מכשירי הסלולר יורדות כל הזמן, וככל שהמכשיר ישן יותר הוא יהיה זול יותר. החנויות הפרטיות יקנו כמויות קטנות בתדירות גבוהה יותר וכך יגיעו למחיר מתאים יותר לעלות המכשיר בשוק.

 

במכשירי הסלולר של נוקיה קיימת סיבה נוספת להפרשים במחיר. נוקיה מייצרת מכשירים בשני תקנים, אחד אירופי והשני אסייתי. החברות קונות בעיקר את התקן האירופי היקר יותר, והחנויות יקנו את התקן האסייתי הזול יותר.

 

החנויות מנהלות את המלאים שלהן כמו בורסות סחורה - הן עומדות בקשר רציף עם משווקים שונים, וממתינות לדילים על כמויות קטנות של מכשירים. כך החנויות הקטנות יכולות להשקיע את האנרגיה בחיפושים אחרי ארגז זה או אחר של מכשירים מסוג מסוים, בעלות נמוכה. מכיוון שלחנויות אין חובה לספק מלאי מכשירים קבוע, הן יכולות להרשות לעצמן להמתין למחיר המתאים, למשלוח מסוים, או סתם להזדמנויות באינטרנט.

 

כשלוקחים את מכלול השיקולים לקנייה בחנות או בחברת הסלולאר צריך להביא בחשבון שיקול נוסף - המכשירים שתקנו בחנות יבואו בלי נעילה על כרטיס
SIM FREE

 

 

בניגוד למכשיר שתקנו בחברות הסלולאר. שיקול זה תקף ללקוחות אורנג', סלקום, פלאפון ומירס. כרטיס הסים הוא למעשה קו הטלפון של הלקוח. הוא מכיל עליו את פרטי הלקוח, מספר הטלפון שלו, זיכרונות הטלפון ופרטים נוספים. כאשר סלקום, אורנג', פלאפון ומירס מוכרות מכשיר ללקוח, הן נועלות את כרטיס הסים. זאת, בין השאר, כדי להקשות על הלקוח לקחת את המכשיר שלו ולעבור לחברה המתחרה.

 

 

 

בלי כרטיס סים

 

על מנת להסיר את הנעילה, סלקום ואורנג' גובות כסף מלקוחותיהן (74 שקל בסלקום ו-90 שקל באורנג'). הנעילה מתבצעת על ידי יבואני המכשירים, והסרתה מתבצעת באמצעות קוד פשוט. את אותו הקוד ניתן להשיג בחינם או בתשלום סמלי ברשת האינטרנט או בחנויות הסלולר הפרטיות ולהסיר את הנעילה - אך מדובר בפעולה שאינה חוקית.

 

בחנויות הסלולר, המכשירים מגיעים ללא הנעילה משום מהחנות לא דורשת מהיבואן לנעול אותם. בנוסף, החנות לא מוכרת כרטיסי סים. למכשיר שאינו נעול שני יתרונות עיקריים: מעבר פשוט מחברה לחברה (דבר לא מונע מהלקוח להחזיק שני כרטיסי סים נפרדים ולהחליף חברות סלולר כמה פעמים ביום), וגישה לשיחות מוזלות ונוחות בחו"ל.

 

לקוח סלולר יכול להוזיל משמעותית את עלות שיחות הסלולר שלו מחו"ל לארץ אם הוא רוכש כרטיס סים מקומי במדינה שבה הוא נמצא, במקום להשתמש בשירותיה היקרים של החברה הישראלית. בנוסף, אותו לקוח יוכל לחייג בנוחות למספרים בתוך אותה מדינה.

 

מה אומרות חברות הסלולר ?

 

מחברת אורנג' נמסר בתגובה לכתבה: חלק הארי של העסקאות נעשה במחיר שדרוג או החזרת מכשיר מרשת אחרת ולכן המחיר המצוין (מחיר מחירון) פחות רלבנטי. בנוסף, בקנייה ברשת אורנג' ניתן לקבל החזר עד מלוא מחיר המכשיר.

 

מפלאפון נמסר: פלאפון מאפשרת חלוקת התשלום עבור המכשיר ל-36 תשלומים חודשיים ומעניקה זיכויים משמעותיים על מחירם של כל המכשירים. הזיכויים יכולים להגיע עד גובה המכשיר ומקסימום 49.9 לחודש בשימוש מעל 300 דקות. בנוסף, המכשירים שנמכרים על-ידי פלאפון עוברים בדיקות קפדניות ותהליכי אישור מדוקדקים על מנת לוודא תאימות מלאה לרשת ולכל השירותים המתקדמים.

 

האם כדאי לקנות מכשיר בחנות פרטית ?

 

כאמור, חברות הסלולר נותנות החזרים בזמן אוויר על התשלומים החודשיים של מחיר הטלפון. אלה שיהנו מהחזרים אלה הם מנויים שמדברים מאות דקות בחודש. אבל מי שממעט להשתמש בטלפון, ואינו מגיע למינימום המזכה בהחזר, כדאי לו לרכוש מכשיר בחנות פרטית.

 




חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י יאללה   חנות וירטואלית  
רכישה מאתר זה הינה מאובטחת ב SSL 256BIT