חדשות ומבצעים
סמייל פון תקשורת

שעות פתיחה:

א'-ה'
: 10:00-20:00

ו' וערבי חג: 09:30-15:00

077-3365506 / 03-5222328

רחוב דיזנגוף 123 ת"א
בין רח' פרישמן לרח' גורדון

כל סוגי הטלפונים הסלולארים

מגוון רחב של אביזרים

מעבדת תיקונים מקצועית

כרטיסי חיוג וכרטיסי SIM

שירות ואמינות ללא תחרות!

האביזרים של ATS בלעדי בסמייל פון
אביזרי הסלולאר של חב' ATS נחשבים לאביזרים האיכותיים ביותר בעולם ומאושרי חב' "אפל".

www.ats-better.com

סקרים
היכן הייתם רוכשים טלפון סלולארי ?
חנות סלולאר פרטית
חברת סלולאר
חו"ל
כתבות אחרונות
חנות האפליקציות של בלקברי זמינה גם בישראל חנות האפליקציות של בלקברי זמינה גם בישראל
בא לכם שאורנג', סלקום, פלאפון ומירס ישלמו לכם על המכשיר החדש שקניתם  אצלנו ??? כנסו מהר !!! בא לכם שאורנג', סלקום, פלאפון ומירס ישלמו לכם על המכשיר החדש שקניתם אצלנו ??? כנסו מהר !!!
חברות הסלולאר החדשות: מירס ו- 018 אקספון חברות הסלולאר החדשות: מירס ו- 018 אקספון
הטלפון הסלולארי חוגג 38 שנים... הטלפון הסלולארי חוגג 38 שנים...

מדריך לבחירת טלפון סלולארי...

הטלפון הסלולארי הפך בשנים האחרונות מאמצעי תקשורת נפוץ, לחברו הטוב ביותר של האדם.


ממכשיר נייד וקומפקטי המאפשר ביצוע שיחות, לפריט בסיסי הנושא בתוכו את כל הפונקציות אשר ניתן לתאר, אין ספק שכיום לא נוכל לדמיין את חיינו בלעדיו.

ככל פריט טכנולוגי מפותח, גם המכשיר הסלולארי מצא את עצמו מול קהל רחב של לקוחות, בעלי מגוון רחב של צרכים, והוא בהחלט משתדל לענות על כל אחד מהם.


בחירת טלפון נייד, היא לרוב חוויה מהנה, המלווה בתחושה של חידוש וקידמה וקשה שלא להיסחף אחרי הדחף של הרגע. השוק מכיל דגמים רבים, חדשניים, מרהיבים ובעלי אפליקציות שונות, ומציע התאמה מושלמת בין המכשיר לבעליו, זאת בתנאי שלקחנו את כל השיקולים בחשבון.


הקריטריונים העיקריים בבחירת טלפון סלולארי, הם גודל, נוחות ובעיקר איכות, ואף הם משתנים בין אדם לאדם. לפניכם, מלוא האפשרויות הקיימות כיום בתחום, אותן מומלץ לבחון לפני השדרוג הבא.

 


נוחות ותפעול:


בבחירת טלפון נייד, יש להתחשב בנתונים הבאים:

גודל המכשיר – מכשיר סלולארי גדול אמנם נוח בעת שיחה אך הוא עשוי להיות כבד במשקלו. מכשיר קטן לעומתו, לא יישא משקל רב, אך תפעול המקשים שבו, עלול להיות מעט לא נוח.


מסך – איכות התצוגה נקבעת על ידי מגוון הצבעים ורמת הרזולוציה, תכונות אלו מועילות לפונקציות הגרפיות, ביניהן ראות הטקסט ויכולות הצילום (במידה ויש מצלמה). גם פה הגודל קובע, מסך קטן דורש מאמץ רב מהעיניים ולא יעיל כשמדובר בהצגת תמונות אך עם זאת, יש לזכור שמסך גדול, פירושו כנראה, מכשיר כבד.


לוח המקשים – חיוג מספרים ושליחת הודעות הן פונקציות בסיסיות, יש לבדוק את גודל המקשים, הריווח ביניהם ואף את המגע שלהם, בכדי לוודא שהם נוחים לתפעול על בסיס יומיומי.


אפליקציות – גישה נוחה לפונקציות שבהן השימוש הוא רב, יכולה לקצר תהליכים ולחסוך זמן. אם מדובר בשליחת הודעות, חיפוש אנשי קשר או אפילו בצילום וידאו, ודאו שהממשק מאפשר דרך קלה ונוחה להגיע לכל אחת מהן.

 

מבנים קיימים:


מבנה רגיל (
BAR)


תיאור: יחידה אחת בה המסך ממוקם מעל המקשים.


יתרונות: נוח לשימוש בעת שיחה ובתפעול המקשים, ועמיד באופן יחסי להתנפצות בעת נפילה.


חסרונות: גופו החשוף עלול להישרט או להיפגם ללא כיסוי ולוח המקשים עשוי לבצע שיחות אקראיות, אם לא בוצעה נעילה.

 

צדפה (FLIP)


תיאור: פומית מתרוממת, לוח מקשים ומסך פנימיים.


יתרונות: גודל קומפקטי, הגנה על גוף המכשיר ללא צורך בכיסוי או נעילה.


חסרונות: שברירי בעת נפילה.

 

מחליק (SLIDER / SWIVER)


תיאור: מסך חיצוני, מחליק כלפי מעלה ולזוויות אחרות, החושף את לוח המקשים ולעתים פונקציות נוספות.


יתרונות: גודל קומפקטי, מראה עכשווי.


חסרונות: המסך החשוף עשוי להישרט, המכשיר שברירי בעת נפילה ומומלץ לבדוק את נוחות המגע שלו בעת ביצוע שיחה.

 

מדיה


מחלקת המדיה של התחום הסלולארי, מציעה יתרונות נוספים מלבד דרכי ההתקשרות המקובלים. ברוב מכשירי הטלפון הניידים כיום, ניתן למצוא אפשרויות להשמעת מוזיקה, צילום תמונות וסרטונים, ובאופן בלעדי לדור השלישי - קיום שיחות וידיאו.


נגן מוזיקה – התכונה הראשונה שיש להתייחס אליה, היא ללא ספק איכות השמע. יש לבדוק היטב את עוצמת הווליום הן ברמקול הפנימי והן באוזניות ולוודא שהיא אכן מספקת. התכונה השנייה והחשובה לא פחות, היא כמובן הספק הזיכרון. אם ברצונכם לאחסן כמות רבה של שירים על המכשיר, ודאו כי מדובר בהספק גבוה וכי ניתן להרחיבו בעתיד בעזרת כרטיס נוסף.


צילום – בטלפונים מתקדמים כיום, ניתן לצלם תמונות באיכות גבוהה לא פחות משל מצלמת כיס ממוצעת. המכשירים הנפוצים לרוב יכילו מצלמה מובנית של 3.2 מגה פיקסל, אך מי שאיכות הצילום חשובה לו קצת יותר, יוכל להצטייד במצלמות של 5 ואפילו 8 מגה פיקסל. גם פה חשוב להתייחס לתכונות הזיכרון, קבצי תמונות וסרטים עלולים להיות כבדים מעט ולכן רצוי לוודא שקיימת אפשרות להרחיב את הזיכרון בהמשך.


שיחות וידיאו – פונקציה שקיימת במכשירים מהדור שלישי בלבד. בעזרת חבילת תקשורת שניתנת על ידי חברת הסלולאר, ניתן לקיים שיחות וידיאו בין הטלפונים התומכים בטכנולוגיה.

 

קרינה


מכשירי הטלפון הסלולארים, פולטים כולם מידה מסוימת של קרינה, אך בכל הנוגע למכשירים המיובאים לארץ, כולם מחויבים לעמוד בתקן
SAR (Specific Absorption Rate) אשר מגביל את רמת הקרינה הנפלטת. חסימת הקרינה כולה, הינה כמעט בלתי אפשרית, שכן חסימתה של זו, תחסום גם את גלי התקשורת, אך מחקרים מראים שניתן בהחלט לצמצם את הסכנה. שימוש בדיבוריות כגון: רמקולים פנימיים וחיצוניים, ואוזניות רגילות ואלחוטיות יכול בוודאות, להקטין את הנזק. מטרת עזרים אלו ואחרים היא בסופו של דבר, להרחיק את המכשיר ככל האפשר מהגוף.

 

                                                 
                                                              
  קניה נעימה!






חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י יאללה   חנות וירטואלית  
רכישה מאתר זה הינה מאובטחת ב SSL 256BIT