חדשות ומבצעים
סמייל פון תקשורת

שעות פתיחה:

א'-ה'
: 10:00-20:00

ו' וערבי חג: 09:30-15:00

077-3365506 / 03-5222328

רחוב דיזנגוף 123 ת"א
בין רח' פרישמן לרח' גורדון

כל סוגי הטלפונים הסלולארים

מגוון רחב של אביזרים

מעבדת תיקונים מקצועית

כרטיסי חיוג וכרטיסי SIM

שירות ואמינות ללא תחרות!

האביזרים של ATS בלעדי בסמייל פון
אביזרי הסלולאר של חב' ATS נחשבים לאביזרים האיכותיים ביותר בעולם ומאושרי חב' "אפל".

www.ats-better.com

סקרים
היכן הייתם רוכשים טלפון סלולארי ?
חנות סלולאר פרטית
חברת סלולאר
חו"ל
כתבות אחרונות
חנות האפליקציות של בלקברי זמינה גם בישראל חנות האפליקציות של בלקברי זמינה גם בישראל
בא לכם שאורנג', סלקום, פלאפון ומירס ישלמו לכם על המכשיר החדש שקניתם  אצלנו ??? כנסו מהר !!! בא לכם שאורנג', סלקום, פלאפון ומירס ישלמו לכם על המכשיר החדש שקניתם אצלנו ??? כנסו מהר !!!
חברות הסלולאר החדשות: מירס ו- 018 אקספון חברות הסלולאר החדשות: מירס ו- 018 אקספון
הטלפון הסלולארי חוגג 38 שנים... הטלפון הסלולארי חוגג 38 שנים...

בא לכם שאורנג', סלקום, פלאפון ומירס ישלמו לכם על המכשיר החדש שקניתם אצלנו ??? כנסו מהר !!!

 אחד מהביטויים הבאים ודאי מוכר לכם מהחשבונית החודשית: "זיכוי חודשי בגין עלות המכשיר" או "דמי החזר עלות".
כן, אלו ההחזרים שחברות הסלולאר נותנות לכם בכל חודש בגין עלות המכשיר אם עמדתם בסכום או תנאי דיבור חודשי.

דבר ידוע הוא שחברות הסלולאר מפתות אותנו בהחזרים וזיכויים חודשיים בחשבונית ומראות לנו חישובים כיצד העלות
הסופית על המכשיר מגיעה לעלות אפסית ולרוב הצרכנים מתפתים ללכת שבי אחרי עסקאות כאלו.

רגע לפני שאתם חותמים על עסקת סלולאר שתחייב אתכם לשנה וחצ הקרובות, חשוב שתדעו מה התנאים לקבלת ההחזר, ומה לוקחת כל החברה בחשבון כשהיא מחשבת את הסכום לתנאי הסף לקבלת הזיכוי.
 

למי מגיע "החזר" ?
  
 
1. לקוחות שרכשו מכשיר באופן פרטי ומצטרפים לחברת סלולאר - בנובמבר 2009 נכנס לתוקף "שוויון במתן הטבות לרוכשים מכשיר סלולרי מהחברה או מספק אחר". מטרת תיקון זה ברישיון חברות הסלואלר הינו לאפשר ניוד קל ונוח יותר בין חברות הסלולר.
 
התיקון מאפשר לצרכן לקבל את אותן ההטבות/זיכויים שהוא מקבל על המכשיר בין אם הוא רכש אותו בחברה אחת ועבר לאחרת לבין אם הוא רכש אותו באופן פרטי. משמעות הדבר היא שאם לקוח קיבל זיכוי של X שקלים בעבור המכשיר בחברה א' ועבר לחברה ב', יקבל את אותו זיכוי של X שקלים. לחילופין, אם רכש הלקוח מכשיר באופן פרטי, ואותו מכשיר משווק גם בחברה הסלולארית, על החברה לתת לו את הזיכויים שהיה מקבל אילו היה רוכש את המכשיר ממנה.
לגבי מכשירים שאין להם מקביל בחברות הסלולר, נקבעה סקאלה בת חמש רמות, כאשר המכשיר שנרכש יקבל זיכוי על פי הרמה אליה הוא שייך. כדי לקבל זיכוי על הלקוח להציג חשבונית קנייה של המכשיר.


2. לקוחות המצטרפים לאחת מחברות הסלואלר ורוכשים מכשיר מהחברה ועומדים בתנאי הסף לקבלת ההחזר = וזה אומר מדברים לפי התנאים שקבעה החברה במעמד ההצטרפות אליה. לקוחות קיימים המשדרגים את המכשיר ממכשיר ישן למכשיר חדש.
 
שימו לב, כי ללקוחות קיימים הנמצאים בחבילות הכל כלול, הכוללות גם מכשיר שמגולם בחבילה, אין זיכוי, כיוון שהמכשיר מסובסד בתוך החבילה.
 
 
 
חשוב לזכור כי הזיכוי ניתן מדי חודש בחודשו, ואם בחודש אחד דיברתם פחות ולא הגעתם לתנאי הסף, לא תקבלו זיכוי. לקוחות שנמצאים בתוכניות בנק דקות עם תשלום חודשי קבוע מראש שלא משתנה בחשבונית יקבלו את הזיכוי קבוע מן הסתם.

התנאים להחזר משתנים מחברה לחברה
 

כדי שתוכלו לקבל החזר/זיכוי חודשי בחשבונית עליכם לעמוד בסכום חודשי של תנאי דיבור המשתנה מכל חברה וחברה. חשוב לדעת מראש מה נלקח בחשבון במניין הדקות או הסכום ההחזר הדרוש לקבלת ההחזר בכל אחת מהחברות.
 
רוב החברות לוקחות בחשבון דקות שיחה יוצאות מישראל, הודעות SMS/MMS, גלישה סלולרית בישראל, אך לעיתים, דקות שיחה ליעדים לא נלקחות בחשבון וחשוב לברר זאת.  

קישור לחוק המלא:
http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/9/1829.pdf 




חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י יאללה   חנות וירטואלית  
רכישה מאתר זה הינה מאובטחת ב SSL 256BIT